Program Berdengkur Stop dan Sleep Apnea

Program Berdengkur Stop dan Sleep Apnea

Saya agak sosial membesar. Saya benar-benar menikmati masa dengan kawan-kawan saya, terutama kunjungan ski. Walau bagaimanapun, satu perkara akan peredam perlumbaan yang.

Mana-mana jenis lawatan semalaman bertujuan memandu orang lain gila dengan dengkuran saya kerana apnea tidur ringan saya. Ia adalah memalukan. Jadi, saya akan berakhir cuba untuk mencari tempat yang jauh dari orang lain untuk tidur kerana tidak ada yang boleh mendapat apa-apa tidur dengan saya di sekitar.

Ini berterusan selama bertahun-tahun - terus ke dalam perkahwinan saya. Jika isteri saya adalah untuk mendapatkan apa-apa yang lain, kami akan perlu tidur selain.

Berdengkur dan apnea tidur kedua-duanya boleh menjadi agak bermasalah. Apnea bagaimanapun, ia agak teruk.

Mereka yang mengalami apnea tidur secara berkala tidak bernafas sepanjang malam. Ini boleh berlaku berkali-kali sehingga satu minit bagi setiap kejadian.

Selain bunyi yang boleh diwujudkan dengan pesakit apnea, masalah kesihatan yang sangat serius boleh berlaku. Apnea tidur boleh membawa kepada penyakit kardiovaskular dan tekanan darah tinggi. Ia juga boleh membawa kepada sakit kepala yang dahsyat, berat badan dan juga menjadi mati pucuk.

Apnea tidur juga dianggap penyumbang kepada kemalangan kereta dan kecederaan pekerjaan serius.

Jadi, saya tidak terkejut sama sekali bahawa begitu ramai orang telah ditanya sama ada Program Berdengkur Stop saya akan menetapkan masalah ini.

Ia menyembuhkan kes ringan saya. Walau bagaimanapun, saya tidak pernah digunakan untuk menyokongnya untuk apnea tidur.

Saya bimbang bahawa orang akan membuang topeng mereka atau melepaskan cadangan doktor mereka dan hanya menggunakan program ini. Dan saya tidak mahu mengambil risiko orang berakhir lebih teruk. Saya selalu mengesyorkan doktor menasihati dalam berurusan dengan apnea kerana ia boleh menjadi begitu serius.

Walau bagaimanapun, ramai orang yang mengalami apnea tidur ringan seperti saya telah menasihatkan bahawa mereka tidak lama mengalami apa-apa gejala selepas melaksanakan program ini. Ini semua melebihi semua jangkaan saya.

Atas sebab ini, saya kini berasa selesa mengesyorkan program ini kepada orang yang mengalami apnea tidur - sebagai tambahan kepada rawatan lain ditetapkan.

Sesiapa yang mengesyaki apnea tidur perlu mendapatkan bantuan secepat mungkin. Risiko tidak bernilai meninggalkan ia tidak dirawat.

Menyembuhkan berdengkur dan apnea tidur saya sendiri mengubah hidup saya.

Selain doktor anda menasihati, saya cadangkan Program Berdengkur Stop untuk penghidap apnea. Ia amat berkesan untuk berdengkur. Ia telah membantu beribu-ribu dan boleh membantu anda juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar