10 Alasan untuk Menggunakan Rawatan Alternatif kepada Fight Cancer

10 Alasan untuk Menggunakan Rawatan Alternatif kepada Fight Cancer

Apa yang berlaku apabila orang kaya dan terkenal get kanser? Atau bagaimana pula jika anda seorang Pakar Onkologi? Atau bekas Presiden Amerika Syarikat? Berikut adalah cerita yang benar!

Apabila mereka mendapat kanser mereka tidak memilih untuk menerima rawatan konvensional perubatan (kemoterapi, radiasi dan / atau pembedahan) tetapi sebaliknya menggunakan rawatan semula jadi alternatif untuk melawan kanser mereka. Dan mereka menang!

Pasti, beberapa daripada mereka menggunakan rawatan konvensional kerana mereka tidak tahu lebih baik dan mereka kehilangan pertempuran mereka. Anda mendengar tentang mereka dalam berita setiap sekarang dan kemudian. Tetapi sesiapa sahaja yang dimaklumkan mengenai pilihan terbaik mereka sentiasa memilih alternatif ubat semula jadi. Rawatan ini membolehkan tubuh mereka untuk menyembuhkan sendiri. Dan mereka menang!

Masalahnya ialah bahawa pertubuhan perubatan dan farmaseutikal kami ditubuhkan untuk menjaga anda daripada menjadi salah satu daripada mereka yang dimaklumkan. Mereka lebih suka anda hanya menjadi salah seorang daripada mereka "mengikuti nasihat doktor mereka untuk huruf" jenis orang yang akan membayar untuk itu dengan sejumlah wang yang banyak dan akhirnya membayar untuk itu dengan kehidupan anda. Jika anda berbuat demikian anda tidak boleh menang. Jangan biarkan mereka membuat anda kehilangan!

Berikut adalah 10 daripada banyak, banyak sebab-sebab anda perlu memilih penawar semula jadi untuk kanser. Terdapat banyak lagi sebab-sebab dan terdapat beratus-ratus jenis rawatan semula jadi dan produk yang menyembuhkan kanser terbukti. Anda akan yakin sebaik sahaja anda menjadi salah satu daripada beberapa yang mempunyai maklumat yang baik. Ini dia:

1. Rawatan Asli Sasaran punca Daripada Menutup Gejala - Kebanyakan ubat-ubatan farmaseutikal direka untuk menangani gejala penyakit yang telah menyebabkan bukannya cuba untuk menyembuhkan penyakit dengan mendapatkan ke akar umbi. Dadah adalah semata-mata tudung sementara masalah yang disebabkan oleh penyakit tersebut dan bukan ubat untuk itu. Ini bermakna bahawa sebaik sahaja dadah tidak mengambil apa-apa lagi penyakit itu akan kembali. Yang besar untuk syarikat dadah menjual dadah tetapi ia bukan berita baik untuk pesakit yang cuba untuk menyembuhkan penyakit mereka.

2. Rawatan Alternatif Mempunyai Tiada Side Negatif Mempengaruhi - Kebanyakan ubat-ubatan mempunyai senarai panjang memberi kesan sampingan negatif yang anda perlu berhati-hati. Oleh kerana ubat-ubatan sintetik dan kimia dalam alam semula jadi badan kita biasanya tidak melakukan dengan baik dengan mereka. Apa yang lebih teruk adalah bahawa anda perlu untuk terus mengambil lebih dan lebih sehingga tubuh anda tidak boleh mengendalikan mereka lagi. Rawatan alternatif semula jadi adalah apa yang diperlukan oleh badan untuk menjadi sihat supaya tidak ada sampingan yang negatif memberi kesan.

3. Anda Boleh Menggunakan Rawatan Asli Harian seperti Langkah-langkah pencegahan - Bolehkah anda bayangkan mengambil ubat farmaseutikal yang anda tidak perlu? Jangan sekali-kali! Terdapat begitu banyak sampingan yang negatif memberi kesan kepada anda membawa mereka hanya jika anda benar-benar perlu. Tetapi langkah-langkah yang sama semula jadi anda akan mengambil masa untuk menghapuskan badan anda daripada penyakit juga boleh diambil pada bila-bila masa oleh sesiapa sahaja dengan hanya hasil yang positif. Anda tidak perlu menunggu sehingga anda mendapat penyakit teruk untuk mula menyembuhkan ia. Dengan mendapat pengetahuan yang betul anda boleh membuat beberapa penyesuaian gaya hidup kecil dan pastikan anda tidak berakhir dengan penyakit kemudian. Bagaimana indah untuk mengetahui bahawa anda tidak perlu hanya Melibas duit syiling untuk melihat jika anda salah seorang daripada 50% yang berakhir dengan kanser. Dengan pengetahuan yang betul anda mempunyai kuasa untuk mengelakkan penyakit.

4. Rawatan Asli Penyembuhan Lebih Daripada Satu Penyakit pada satu masa - Dadah oleh reka bentuk meliputi gejala tetapi rawatan semula jadi bekerja dengan membuat sistem imun badan anda cukup kuat untuk melepaskannya daripada penyakit. Jadi, jika anda berakhir dengan penyakit dan menggunakan kaedah semula jadi untuk melawan dan membunuh anda pada masa yang sama membuat badan anda kuat terhadap penyakit-penyakit lain yang anda mungkin telah hampir mendapat tetapi kini tidak akan. Hasil menggunakan strategi semula jadi adalah badan yang kuat sihat yang berasa baik dan itu adalah sesuatu yang semua orang mahu.

5. Rawatan Asli Akan Buat Keluarga Anda Sihat Seluruh - Jika doktor anda menetapkan ubat-ubatan kerana anda jatuh sakit tiada siapa yang benar-benar manfaat kecuali doktor dan syarikat dadah. Anda mungkin merasa sedikit lebih baik untuk sementara waktu tetapi itu sahaja. Apabila anda memilih penawar semula jadi untuk kanser biasanya anda akhirnya membuat perubahan pilihan gaya hidup yang memberi manfaat kepada semua orang di sekeliling anda pada masa yang sama. Jika anda makan makanan anti-kanser tersayang anda mendapat manfaat juga. Jika anda berhenti memasukkan air sarat kimia dalam badan anda dengan meletakkan penapis pada paip anda manfaat seluruh keluarga anda. Perubahan gaya hidup yang baik adalah manfaat kepada setiap orang yang anda suka membuat mereka hampir kanser-bukti semasa anda menghapuskan anda.

6. Rawatan semula jadi adalah yang mampu dimiliki untuk Semua orang - Kos purata rawatan konvensional untuk pesakit kanser adalah berhampiran dengan $ 400,000. Tahun lepas sahaja hampir 529,000 orang muflis kerana kos perubatan dari rawatan perubatan konvensional yang mereka tidak mampu dan hampir 75% daripada mereka yang mempunyai insurans kesihatan. Kos perubatan adalah jelas di luar kawalan. Sebaliknya, ada sedikit kos yang terlibat dalam rawatan semula jadi kerana mereka biasanya termasuk menggantikan kos makanan dan makanan tambahan yang sedia ada dengan yang berbeza yang sama. Kos yang minimum membayar dengan manfaat yang besar.

7. Doktor Cancer ditinjau berkata mereka akan Enggan Kemoterapi Diri mereka - Daripada 79 pakar onkologi yang dikaji di sebuah universiti perubatan utama 81% berkata mereka tidak akan menerima rawatan kemoterapi untuk diri sendiri atau keluarga mereka jika mereka didiagnosis dengan kanser. Sebab-sebab mereka memberi untuk keengganan mereka adalah kerana "ketidakberkesanan dan ketoksikan tidak boleh diterima" dengan ubat kemoterapi ini. Dan ingat, ini adalah doktor yang sama yang, kerana latihan perubatan dan lesen dikawal melalui AMA dan agensi-agensi mereka, menetapkan ubat-ubatan setiap hari. Mereka memberitahu anda untuk mengambil dadah tetapi akan menolak mengambil mereka sendiri. Terdapat jelas sesuatu yang sangat, sangat tidak kena dengan gambar ini!

8. 50-60% Kadar Hidup secara Rawatan Konvensional - Hanya 50% -60% daripada orang yang menggunakan memilih untuk menggunakan rawatan konvensional untuk kanser hidup lebih daripada lima tahun selepas diagnosis mereka. Dengan statistik seperti bahawa itu adalah jelas bahawa sejumlah besar penyelidikan dan pembangunan wang yang masuk ke dalam penyelidikan kanser akan tempat yang salah. Atau sekurang-kurangnya ia pergi untuk menyelidik perkara yang salah. Dan tambahan, kadar penyembuhan yang lebih buruk hari ini daripada itu 40 tahun yang lalu sebelum semua wang yang dimulakan mendapat dibelanjakan. Terdapat jelas sesuatu yang tidak kena dengan keseluruhan sistem.

9. 75-80% Kadar Hidup secara Rawatan Asli - Di suatu tempat di antara 75% dan 80% daripada orang yang menggunakan rawatan semula jadi dan diet bertahan lebih dari 5 tahun selepas diagnosis mereka. Sesiapa yang menyedari apa yang statistik ini bermakna benar-benar tidak mempunyai pilihan jika kehidupan mereka penting kepada mereka. Mereka boleh memilih rawatan semula jadi dan mempunyai sekurang-kurangnya 3 daripada 4 peluang masih lagi hidup di dalam 5 tahun atau mereka boleh menerima nasihat doktor mereka dan meningkatkan peluang mereka untuk mati.

10. Anda akan Jadi Lebih Bahagia, Sihat, Hidup Lebih Lama dan Nikmati Kehidupan - Semua orang mahu menjadi sihat dan menjalani kehidupan yang panjang dan bahagia. Keputusan memilih rawatan konvensional untuk kanser adalah sebaliknya. Tetapi majoriti besar mereka yang memilih rawatan kanser alternatif semula jadi hidup lama, berasa lebih baik, mendapatkan lebih bahagia dan membawa keluarga mereka dengan mereka pada perjalanan yang gembira. Ia pada dasarnya seolah-olah seperti pilihan adalah mudah; pilih kematian atau kehidupan. Saya sangat akan mengesyorkan memilih kehidupan.

Ini adalah fakta jelas dan mudah. Mereka menjerit kuat dan jelas bahawa kaedah alternatif melawan kanser adalah benar-benar satu-satunya pilihan yang masuk akal. Rawatan konvensional mempunyai daya hidup yang suram yang terbaik dan mereka memusnahkan kehidupan manusia setiap hari. Walaupun ada masa-masa tertentu mereka harus digunakan, dalam banyak kes penyelesaian konvensional berakhir menjadi lebih buruk daripada penyakit ini.

Jadi soalan yang besar menjadi - Adakah benar-benar alternatif, rawatan semula jadi dan strategi untuk melawan kanser yang benar-benar berfungsi? Jawapan yang jujur ​​kepada soalan itu ialah YA membanggakan! Mencari dan menggunakan rawatan alternatif untuk kanser boleh menjadi pelaburan terbaik anda setiap dibuat dalam hidup anda. Malah, sering hasilnya adalah hidup anda sendiri!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar