Warna Healing

Warna Healing

Tubuh manusia secara intim kekunci kepada warna melalui evolusi yang sangat, dan terapi warna adalah satu kaedah yang penting dalam rawatan. Warna memberi kesan kepada personaliti anda, sama ada kerana penghawa budaya atau pengalaman awal anda warna tertentu. Jika anda pernah mengalami peristiwa gembira pada masa lalu apabila anda memakai warna biru, sebagai contoh, ia boleh mengingatkan anda kepada masa yang istimewa.

Kita semua dipengaruhi oleh getaran yang berbeza bahawa setiap warna memiliki. Setiap warna dalam spektrum yang bergetar pada kadar sendiri dan getaran ini sesuai dengan getaran dalaman badan. Setiap bahagian badan bergema dengan warna yang berbeza. Apabila kita sakit atau bermasalah kita boleh menggunakan warna yang sesuai untuk menyelaraskan getaran dan mengembalikan keseimbangan.

Warna-warna yang dikaitkan dengan perasaan. Merah, oren dan kuning yang hangat dan luas dan memberikan rasa tenaga, keseronokan dan kegembiraan. Blues, indigos dan ungu adalah menenangkan dan lebih sejuk. Mereka menenangkan perangai dan mendorong bersantai. Psikologi warna adalah bahasa yang anda boleh belajar, dengan cara yang sama yang anda belajar abjad untuk membaca dan menulis. Apabila anda memahami makna asas yang anda boleh mentafsir apa yang dimaksudkan.

Apabila anda sihat yang mungkin anda suka yang paling warna, tetapi masalah emosi dan fizikal akan cenderung untuk membawa keluar keutamaan untuk warna yang berbeza. Selalunya anda akan tertarik kepada warna yang anda perlukan, seperti merah kuat apabila anda habis. Anda akan secara semulajadi tertarik kepada blues apabila anda perlu berehat dan penyembuhan. Lebih-teruja akan mendapat manfaat daripada blues, tetapi kemurungan memerlukan kuning dan emas. Saya akan beransur-ansur memberikan anda panduan asas yang akan membantu anda untuk menyemak secara khusus apa yang sedang berlaku dalam sistem anda dan untuk membantu anda memilih warna yang betul untuk membetulkan keadaan.

Tetapi untuk memberi anda beberapa idea apa yang akan datang, membolehkan meneliti 'Brilliance.

Brilliance membawa semua sinar warna ke dalam imbangan yang sempurna. Ramai orang tersilap kecemerlangan untuk putih, tetapi kecemerlangan adalah cahaya dari mana semua mata air warna. Brilliance adalah cahaya yang jelas di hujung terowong yang orang ingat selepas pengalaman hampir mati.

Brilliance itu sendiri bukan warna. Ia adalah asal yang benar, cahaya kosmik. Ia mengandungi kesucian cinta, kuasa dan kebijaksanaan. Sumber kami sendiri kecemerlangan adalah matahari. Tanpa kecemerlangan tidak ada penglihatan. Ia adalah cahaya keras yang mendedahkan semua kelemahan dan rasuah. Gambar berlian yang sempurna. Telus dalam kecemerlangan yang jelas. Ia berkilau dengan setiap warna pelangi.

Untuk berehat diri anda pada bila-bila hanya menggambarkan cahaya yang cemerlang tulen. Apabila kita mengatakan bahawa seseorang itu 'cemerlang', kita mengakui kesucian mereka penglihatan. Brilliance berkaitan dengan sistem limfa dan tisu-tisu yang menapis serpihan dari badan.

Brilliance membawa satu sinar harapan kepada hidup anda apabila semua seolah-olah hilang. Brilliance membawa perubahan, sama ada anda suka atau tidak. Ia membolehkan tipu rekaan hidup anda untuk membubarkan. Keadaan menjadi lebih jelas; anda boleh mengelap senarai calon yang bersih dan bermula sekali lagi. Ia boleh membawa perpindahan ke rumah baru, perubahan pekerjaan, atau perubahan dalaman halus supaya orang mengiktiraf baru anda. Pola lama murtad diganti dengan kegembiraan dan menaikkan semangat roh.

Air adalah kecemerlangan cecair: mandi di air terjun adalah sama dengan berdiri di bawah lata cahaya jelas. Atau mendedahkan diri anda untuk membersihkan kecemerlangan dengan mengambil mandi cahaya matahari ringkas: anda boleh memperbaharui diri sendiri lagi dan lagi.

Ciri-ciri penyembuhan warna yang luar biasa. Anda akan benar-benar kagum dengan kuasa warna Penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar