Mengelakkan Massive Ubat Pengambilan Dengan Rawatan Baru

Mengelakkan Massive Ubat Pengambilan Dengan Rawatan Baru

Elektrokimia Research Corp., memperkenalkan peranti baru untuk itu koleksi ArthriFon LBP (Arthrifonâ Pain Lower Back). ArthriFon LBP unik direka untuk digunakan dalam rawatan sakit belakang yang lebih rendah. ArthriFon LBP mengeluarkan bunyi dan getaran untuk kawasan belakang yang lebih rendah untuk merangsang aliran darah.

Lebih khusus lagi, produk mengatur algoritma ini frekuensi bunyi yang merangsang pelbagai peringkat tisu badan. Ini rangsangan tisu dalam membantu badan anda untuk memulihkan ia keseimbangan semulajadi. Rangsangan ini dibentuk untuk meningkatkan secara sistematik aliran darah ke dalam katil kapilari (saluran darah yang paling kecil dalam badan) sekali gus membawa lebih banyak oksigen dan nutrien ke dalam trauma bahagian belakang.

Sakit belakang yang lebih rendah yang menjejaskan berjuta-juta rakyat Amerika dan sejarah telah dirawat dengan menggunakan gabungan terapi fizikal, tulang, ubat anti-radang, dan suntikan steroid semua dengan kelegaan sementara.

Secara umum, sakit adalah isyarat badan kita bahawa ada sesuatu yang salah. Sakit di belakang yang lebih rendah datang dari pelbagai sumber seperti otot, tulang belakang, ketegangan, mengangkat berat yang kerap, saraf atau faktor-faktor lain. ArthriFon LBP menggabungkan keadaan reka bentuk mekanikal seni dan kaedah revolusioner menyampaikan didengar gelombang bunyi akustik untuk merawat sakit belakang yang lebih rendah berkesan.

ArthriFon LBP adalah peranti tidak invasif ini ArthriFon LBP adalah mudah untuk digunakan, selamat, dan semula jadi. Beberapa profesional termasuk ahli tulang dan ahli terapi fizikal, telah menerima pakai produk ArthriFon dan terapi vibroacoustic sebagai sebahagian daripada program rawatan untuk pesakit artritis dan sakit sendi pelbagai.

"Teknologi ini merupakan satu langkah ke hadapan dalam memberi kesakitan penghidap melegakan kesakitan yang berpanjangan dari beberapa sebab-sebab biasa sakit belakang yang lebih rendah" kata Dr. Yury Podrazhansky, Ph.D., salah satu bersama pemaju ArthriFon LBP dan seorang jurutera terkemuka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar