Sensible Perubatan Progresif - A Perubatan Pendekatan fungsian

Sensible Perubatan Progresif - A Perubatan Pendekatan fungsian

Adakah anda pernah kecewa dengan masalah kesihatan yang seolah-olah tidak mempunyai jawapan? Atau telah habis dengan cadangan untuk mengambil lebih banyak dan banyak lagi ubat-ubatan? Atau dengan tanpa seorang mengesahkan cabaran atau gejala-gejala anda?

Sebagai seorang doktor, saya telah mendengar kekecewaan ini terlalu kerap, dan saya hanya kerana kecewa kerana anda! Saya telah melalui perjalanan yang panjang, dan saya gembira untuk berkongsi bahawa untuk banyak masalah, ada cara yang lebih baik - cara baru untuk berfikir tentang penjagaan kesihatan dan amalan perubatan. Saya memanggilnya perubatan progresif yang waras. Ia adalah pencegahan berasaskan dan bukan mengenai "menyembuhkan penyakit." Sebaliknya, ia adalah kira-kira mengoptimumkan bagaimana fungsi badan supaya ia terbaik boleh menjaga dirinya sendiri.

Dalam masa empat belas tahun saya perubatan dalaman dan pengalaman penjagaan tulang belakang, saya telah mendapati bahawa perubatan konvensional besar di banyak perkara, penjagaan dan kawalan gejala meruncing, tetapi ia sering tidak selalu baik pada mendapatkan ke akar masalah - atau pencegahan.

Kajian saintifik telah menunjukkan semakin bahawa terdapat beberapa perkara yang pada akar beberapa pelbagai masalah kesihatan.

Pertama, kita masing-masing mempunyai genetik tertentu yang boleh mempengaruhi kita kepada pelbagai jenis masalah atau isu-isu kesihatan. Kami menyeru bahawa kecenderungan genom. Berlapis di atas itu adalah persekitaran bahawa setiap daripada kita yang hidup di. Ini termasuk segala-galanya daripada udara yang kita sedut dan bahan kimia yang kita terdedah kepada (memikirkan segala-galanya daripada pembersih isi rumah biasa kepada baja, dan lain-lain, dan lain-lain), kepada Makanan yang kita makan; tekanan yang kita terdedah kepada dan ubat-ubatan yang diambil. Tidak pernah dalam sejarah manusia mempunyai keadaan global hal ehwal alam sekitar menjadi begitu berbahaya kepada kesihatan, apabila ada pilihan yang lebih baik disediakan.

Kadang-kadang kita mempunyai berat badan berlebihan, mengalami keadaan alahan kronik, jangkitan kronik gred rendah atau masalah pemakanan kronik. Apabila semua faktor-faktor ini bergabung dengan cara yang tidak sihat, beberapa perkara boleh berlaku. Keradangan, pengoksidaan (yang "ekzos" membakar oksigen) dan beban enzim dan detoksifikasi sistem semula jadi boleh menghasilkan "gejala" yang membuat kita tidak selesa dan sering telah kami berjalan ke doktor. Apakah tanda-tanda ini? Setiap hari persembahan sebagai penyakit dan keadaan yang mengalihkan perhatian kita dari kehidupan: penyakit jantung dan kolesterol, penghadaman dan masalah perut, keletihan dan fibromyalgia, kanser, kencing manis, dan pada dan pada dan pada.

Saya telah menjadi khusus untuk melihat kesihatan dari perspektif baru ini. Menggunakan yang terbaik dalam pemikiran konvensional dalam kombinasi dengan yang paling masuk akal idea-idea baru yang progresif dan penemuan saintifik. Perkara yang menarik tentang ini adalah bahawa banyak ia boleh dicapai dengan mengambil langkah-langkah untuk mencapai kesihatan, dan bukan hanya menumpukan kepada merawat gejala.

Bayangkan rawatan perubatan berdasarkan kepada memulihkan kesihatan dan mencegah masalah masa depan. Bayangkan ufuk terhingga dan kesejahteraan yang mapan. Bayangkan apa yang anda boleh capai dengan hari anda dan tahun-tahun anda jika anda tidak terganggu dan ditekan oleh penyakit, kesakitan, keletihan, dan lain-lain, dan lain-lain BAHAWA mimpi bernilai mengejar!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar