Membubarkan batu karang semula jadi!

Membubarkan batu karang semula jadi!

Jika anda telah mengalami kesakitan yang teruk di sebelah kanan dada anda, kemudian doktor anda mungkin telah didiagnosis anda sebagai mempunyai cholecystitis akut. Nama biasa untuk ini adalah satu pundi hempedu radang dan keradangan yang disebabkan oleh batu karang yang terbentuk di dalam dan boleh menyekat salah satu saluran hempedu anda. Apabila pundi hempedu berfungsi dengan betul ia memaksa makanan melalui salur hempedu yang membawa kepada usus kecil, dan ini dapat membantu sistem penghadaman anda.

Tujuan pundi hempedu adalah untuk menyimpan hempedu yang dihasilkan oleh hati, di mana asid dineutralkan dan lemak dibubarkan. Pundi hempedu membantu proses penghadaman kerana ia mengeluarkan hempedu apabila kita mengunyah makanan kita. Pundi hempedu anda keperluan pembersihan untuk membantu hati menghasilkan lebih banyak hempedu yang mengeluarkan toksin dalam badan bahan kimia, dadah, dan lain-lain racun, mengurangkan kolesterol dan selamat membuang batu karang. Jika hempedu cecair mengandungi terlalu banyak kolesterol, maka ia boleh, dalam keadaan tertentu, beralih kepada batu.

Tanda-tanda batu karang adalah demam, sakit yang berterusan, dan mungkin penyakit kuning. Anda mungkin pernah mendengar bahawa satu-satunya cara untuk membebaskan diri anda daripada kesengsaraan batu karang adalah pembedahan, tetapi itu adalah salah, tidak lagi pembedahan satu-satunya cara untuk membersihkan sistem anda batu karang. Salah satu masalah yang boleh berlaku apabila pundi hempedu dibuang melalui pembedahan adalah peningkatan risiko kanser usus - tetapi ada alternatif semula jadi untuk pembedahan yang tidak melibatkan membuang pundi hempedu.

A membersihkan pundi hempedu semula jadi akan membantu anda membubarkan batu karang secara semula jadi dan menghalang mereka daripada datang kembali lagi. Jika anda berniat cuba untuk lulus batu karang yang dihasilkan akibat kolesterol tinggi maka anda perlu mengelakkan lemak yang tinggi dan makanan kolesterol tinggi dan mengambil 1000 mg vitamin C tambahan semasa proses pembersihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar